【單文柔有產前抑鬱?】陳展鵬擔心大肚單文柔

    曾經是乒乓球香港代表隊的陳展鵬,可謂發揮了他的強項,與現役球員對打為《東華》籌款,打得有板有眼,最後籌得30萬。

    事後展鵬受訪,他說:「冇乜時間練習,因為香港球員水平好勁,我排練時係用公司提供嘅球拍,但唔掂囉,要即刻速遞塊私家板嚟先OK!」

    又被問到是否因爲需要陪伴大肚老婆單文柔才沒有時間練習,他說:「要啦!我又快要開劇,好多嘢準備。(會押後?)唔會啦,不過押後都好,可以做多啲自己嘢,練體能咁,依家啲劇打得好勁!(要出埠?)要呀!(會掛住太太?)OK嘅,最緊要交代好,太太家人隊團好勁,第時小朋友實好多人錫!」

    那麽知道是仔定女?單文柔早前在社交網晒BB裙照,留言:「我鍾意白色,好乾淨的感覺,唔知小豬比鍾唔鍾意」?

    單文柔被指疑暗示佗女的她隨後回應,解釋其實是贊助商送禮,對方也不知佗B仔還是B女,之前都曾貼過他們送的禮物,她一開始只見到有張被仔,沒有為意是裙仔還是褲仔,其實BB褲仔、裙仔兩款都有,又因最近朋友送禮物頗多,她還未分類,只大概影了一張相片。

    「知㗎啦!但想賣個關子,等適  當先講,想低調啲,唔想老婆太多嘢煩,唔想有產前抑鬱,因為之前有贊助送好多送粉紅色嘢畀我哋BB,大家以為係女,搞到好多人問,我唔想佢顧累太多,所以我同大家講唔使送嘢啦,BB車都有兩架!」

    似乎陳展鵬很擔心太太單文柔,不過有他貼心的陪伴,應該不會有事的!

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE