【之前係煙幕!?】《逆緣》爺爺陳家樂話同佢過聖誕

    藝人陳家樂到樂富出席活動。

    此外,他表示入行後仍會經常到屋邨商場,感覺很親切,拍攝劇集《逆緣》後更經常被街坊嗌劇中角色「爺爺」,笑言多了很多孫:「咩年齡嘅人都咁嗌我,好溫暖。」
    問到有否為萬千星輝頒獎禮視帝拉票?他說:「今日嘅宣傳活動係叫人Download個Apps投票最佳員工,我對呢個獎有信心過攞視帝,視帝都係志在參與。(咁我最喜愛電視男角色獎呢?)唔係好明呢兩個獎項嘅分別,原本我仲以為會同薇薇(林夏薇)一齊入圍螢幕拍檔獎,但估唔到冇份入圍。」

    講到聖誕節,會跟緋聞女友陳瀅抑或湯怡度過?

    他說:「工作上應該係陳瀅。(私下呢?)兩個都係工作拍檔,一個拍緊戲,一個拍緊劇,嗰日都要開工㗎喇!(湯怡話同你過喎!)可能啦!未知開工時間點,但做嘢度過唔使諗節目都好。(冇咁Lonely?)其實每年聖誕節都好Lonely,有空虛嘅感覺,覺得咁快一年,自己工作唔夠努力,單唔單身都有呢種感覺。」

     

     

     

    (on.cc)

     

    SHARE