【好事近?】鄧麗欣:交畀佢搞

    藝人鄧麗欣(Stephy)現身聖誕活動,現場有卡通人物AP鴨,她自言小時候很喜歡該卡通人物:「我記得佢出過一隻好大嘅公仔,大到一手攬唔晒,我當時諗如果邊個送畀我,我會嫁畀佢,不過當時好細個,後來上咗中學真係有個男仔送咗嗰隻鴨畀我,咁嗰時懂性,就覺得自己好蠢,幾百蚊就奪取我嘅芳心,咁唔得。(佢想追求你?)係,我好似有接受到佢,但只係Puppy Love。」

    王子應該收到Stephy要求啦…可能好快好事近!

    談到工作,Stephy稱拍戲已接近尾聲,至於聖誕節,她坦言仍未安排:「因為之前唔知套戲幾時拍完,所以冇諗。(送咩禮物畀台灣藝人男友邱勝翊(王子)?)未,好頭痛,我買禮物好渣,其實我每年都會同朋友交換禮物,有時會送啲環保禮物,將屋企唔要嘅嘢送出去。」

    「(會唔會去台灣搵男友?)未諗,可能佢飛過嚟,要睇佢工作嗰邊點。(拍拖第一個聖誕,會唔會浪漫啲?)浪漫呢啲嘢,第一個聖誕就交畀佢搞,其實聖誕節我冇咩所謂,我會覺得生日緊要啲。」

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE