【完全估唔到】張敬軒都怕咗古天樂:有啲緊張

    歌手張敬軒(軒仔)現身沙田馬場出席「浪琴表香港國際賽事」開幕禮並擔任表演嘉賓,他表示有朋友的愛駒出賽,而自己的「分身」南非騎師麥偉利亦落場,會下注支持一下。

    軒仔續說:「希望自己都可以跑出!(叱咤樂壇『我最喜愛的男歌手』)就嚟截止,有啲緊張。本來有信心,但知道古天樂入圍,我嗰票都投埋畀佢!」

    作為歌手辛苦整整一年,而古天樂因為一首歌突圍而出,問到會否覺得不公平,他說:「男歌手同『我最喜愛男歌手』獎係兩回事,『我最喜愛』同派咗幾多隻歌冇關,係最有話題或網民呼聲最高,我好期待佢上台攞獎。(期待佢現場唱《今期流行》?)我會全程同佢一齊唱。」

    他謂初時打算找古天樂拍片拉票,笑言幸好未有拍,否則搶晒風頭!軒仔又指近年樂壇多了不少本地新血,大讚姜濤、男團MIRROR有潛質,問到會否怕被一眾小鮮肉搶市場時,他笑言:「到時可能會同台,為咗唔會咁大對比,最近喪做facial!(人哋係小鮮肉,你點形容自己?)我係小臘肉,臘肉係保鮮,蒸一蒸更有味道,仲有少少梅香!」

     

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE