【患罕見基因病大女發高燒】鍾麗淇臨時取消

    藝人鍾麗淇(Margaret)婚後育有兩個囡囡,大女Isabella因為患上罕見嘅基因病,所以Margaret對佢嘅照顧無微不至。

    轉眼間Isabella已經8歲生日,呢日Margaret喺社交網上載為囡囡開生日派對相。

    見Isabella着上靚靚嘅中式裙,好開心咁同氣球影相。

    原來Isabella日前先發燒,搞到媽咪要臨時改變派對主題。
    Margaret留言:「生日快樂Isabella!Isabella呢個周末感冒同發高燒,所以我哋不得不在星期六取消佢嘅卡拉OK中午派對(係卡拉OK……因為佢喜歡音樂,仲有大家為佢唱歌係最好嘅娛樂)。所以媽媽尋日換成一個氣球派對!我保證下次我會帶你去卡拉OK,我們會為你唱兒歌金曲……或者唱Lady Gaga嘅歌。」

    Margaret仲話Isabella已經好番好多:「而且我很高興你今日感覺好多了……yeah!愛你Isabella……8歲生日快樂我的公主戰士!!!!」祝Isabella身體健康呀!

     

     

     

     

    (ig / on.cc)

    SHARE