【蔡少芬嚇到呆哂】張晉即刻趕走老婆:其實最好就…

    蔡少芬(Ada)同老公張晉呢一對最初不被看好,但轉眼間佢哋已經結婚十年,咁多年嚟一直都咁Sweet,大女楚兒(湯圓)依家7歲,細女信兒(包子)亦已經5歲。

    當時蔡少芬講過:「我相信他能出人頭地的,因為我覺得他是一個很能幹的人,有很多本事在裡面,所以我覺得只要找到一個伯樂,他肯定會可以把他的本領都拿出來給人欣賞到。」

    張晉最後苦盡甘來,奪得金像獎最佳男配角,佢喺台上講咗一句令蔡少芬淚流不止嘅說話:「我的老婆是蔡少芬,很多人說我這輩子都要靠她,是的,我想說我這輩子的幸福都靠她。」

    張晉捱咗咁多年,終於擔正男主角,在電影《葉問外傳:張天志》中大晒功架及演技,導演是他的恩師袁和平(八爺),師傅對徒弟的要求份外嚴格,度了很多高難度招式,其中一場招牌街頭激戰的動作戲,張晉及其他武師在,令人睇到嘩嘩聲!

    講到今次擔正會否感壓力,張晉表示「還ok」,最擔心是未達到八爺要求,問八爺給多少分張晉?他說:「90幾分!好ok呀!」問到哪一場戲打得最辛苦?張晉笑言場場也不輕鬆:「全部真功夫,喺招牌街嗰場我有啲畏高。(點克服?)冇架!一嗌Action就唔驚,所以我話唔使試,直接嚟啦!」


    仲有鄭嘉穎、周秀娜及譚耀文。

    他又特別指最尾一場重點戲多數是捱打,不停撞向玻璃及雲石枱,不過想當年替身出身,已慣了被打,問太太蔡少芬(Ada)有沒有來探班?張晉表示對方有來一日,目擊他捱打嚇到呆咗:「其實動作戲最好就唔畀家人嚟,會擔心,本身佢覺得八爺好好,一陣驚咗佢點算,嗰日仲要係拍重頭戲,我擋咗對手一拳,隻手即刻瘀咗,Ada嚇到呆哂,我話你都係走啦!」

    電影邀得楊紫瓊加盟,多年前張晉與楊紫瓊曾「合作」《臥虎藏龍》,但當時張晉只是替身,如今他榮升主角,張晉指再合作這個緣分很神奇,大讚對方功夫不減當年 :「我睇過佢好多戲,依家同佢對打,體會到佢當年嘅快同勁,一個女人可以keep咁多年仲咁打得,真係唔容易!」

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE