【符曉薇產後勁升8 Cup】大肚陳凱琳:已經重咗10磅

    昨日陳凱琳(Grace)、陳柏宇太太符曉薇(Leanne)同倪晨曦等喺尖沙嘴出席活動。

    Leanne產後首次現身,問到佢習慣做人媽咪未?佢話:「有時諗有冇得放假㗎?因為個女早產好難湊,陪月叫我下胎生完唔可以咁快清胎毒,因為未夠37週,BB會成日喊,餐餐嘔,所以o依家兩個鐘頭要餵一次奶,完全冇時間。今日凌晨3點佢仲對住我笑,我o氹到佢5點先有得瞓。」佢仲爆老公陳柏宇當時掛住瞓覺,過咗頭一個月,老公已經冇幫手,不過就仲識o氹佢做媽咪做得好叻。

    Leanne話囡囡Abigail已經兩個月大,自己全人奶餵哺,佢話:「我o依家好討厭自己個胸部,自己都唔知道原來係有JJ cup,其實我陀嘅時候已經升咗好多,最近去買bra嘅時候,個sales同我講係I,我仲問係乜嘢嚟?但係原來我係要JJ,連個sales都話好誇張!我有個concept係想停餵人奶。」

    問到老公對佢嘅身形滿意嗎?Leanne就話:「唔會,佢唔會介意嘅,我有諗過生完第二胎去縮胸,但係朋友講畀我聽收咗人奶之後會自然縮番,我之前係C cup,o依家升咗8 cup,終於明白媽媽嘅辛苦,亦都接受身形嘅變化,但見到BB健康就會開心,咩都唔緊要。」

    至於準媽咪Grace自公佈懷孕後頻頻出席活動,問到BB係咪好旺?佢笑話:「好開心,老公話我可以分擔搵奶粉錢嘅壓力。」問到嘉穎係咪好緊張?佢話:「佢知我身邊有好多人照顧,但係就要強調我一定要帶對平底鞋,活動完之後一定要着返。」

    佢話o依家每次到咗活動場地都要向老公報到,暫時只會留喺香港工作,Grace仲透露老公啱啱去完馬來西亞工作,遲啲會去美國登台,問到聖誕節如何度過?佢話:「本來佢聖誕之後先返,不過o依家聖誕前夕已經返嚟,否則我會叫佢帶埋我一齊去。」有冇準備聖誕禮物?Grace即刻抱住個肚甜笑話:「呢個已經係我哋兩個最大嘅聖誕禮物。」

    見Grace身材豐滿,佢自言身形有變化,已經重咗10磅,仲要買過啲衫,但就唔確定上圍有冇升cup。提到Leanne自爆產後上圍升咗8級,佢就好驚訝咁話:「等我問吓佢先,我應該冇咁嘅福份,都好嘅,因為喺陀BB嘅時候飲食營養好,我自己都希望餵人奶,因為營養好豐富。」

    (IG/Apple daily)

    SHARE