【老婆陳凱琳話唔使】鄭嘉穎:真係唔知佢係咪⋯

    鄭嘉穎、何遠東和周秀娜等人為有份演出嘅新片《葉問外傳:張天志》,今日喺深水埗舉行見面會,何遠東喺戲中本來有場戲係要姦殺周秀娜,o依家拍唔到,搞到何遠東話覺得好遺憾,嘉穎都話:「最後八爺(袁和平)改咗劇本,o依家變咗係我殺,但係我都好遺憾,因為我都好想睇吓佢(何遠東)嘅反應,嗰陣我哋都有研究過,佢仲示範咗好多個反應,個個都好可愛!」

    將為人父嘅鄭嘉穎,唔知會唔會因為做咗爸爸,只係會做好人角色?佢就話:「咁又唔會喎,可以做反面教材,相信佢細細個會知老竇做邊行,做演員最緊要睇嗰個角色有冇得發揮,唔會分正、反派。」何遠東讚嘉穎事事親力親為,覺得對方好專業。

    今年聖誕節鄭嘉穎會去美國登台,笑言繼續搵奶粉錢,講到係咪買定禮物送畀老婆陳凱琳?嘉穎話:「我噚日先問佢想要乜嘢禮物,點知佢話互免,大家都費事送,我唔知佢係咪戙我?之前我都有問佢生完想要乜嘢禮物,佢都係話唔使,真係唔知係咪戙我,所以等我再諗吓先,反正都有時間準備。」

    周秀娜喺戲中被殺一幕,喺開工第一日就拍,導演袁和平要求真打,結果被嘉穎摑咗3把,笑言摑出感情:「冇就住拍,每把都到位,嘉穎係漸進式,最初用手指,跟住用掌心,最後用手掌,本來3把之後仲想試多個,但我塊面已紅同埋好㷫,成塊面腫咗,第一日佢已經畀我一個紀念!」

    (apple daily)

     

    SHARE