【最佳女配角競爭仲激烈】大小姐林淑敏最大競敵曝光

    無綫一年一度的《萬千星輝頒獎典禮2018》進入直路階段,除了「視帝」、「視后」鬥得火紅火綠之外,今屆「最佳女配角」亦是另一個值得留意的戰場。

    事關今年女配大熱可算是「老中青」大鬥法,頂頭大熱是去年已呼聲最高《愛.回家之開心速遞》的「大小姐」林淑敏,她的對手分別有《BB來了》中飾演野蠻奶奶的盧宛茵。

    不過年底卻冒起兩位後起之秀,被網民推舉為「大小姐」爭獎的攔路虎,分別是第五次入圍女配的《大帥哥》嬌艷舞女楊秀惠。

    以及《是咁的,法官閣下》霸氣女大狀林秀怡。

    早前在網路紅人方面以文全民投票中,先拔頭籌贏得「民選飛躍進步女藝員」的林秀怡表示:「其實拎咗民選女飛躍已經好開心,多謝咁多網民支持我,多謝大家有睇到我嘅努力。至於有冇信心?我冇因為咁而信心大增,但始終對自己有一定信心嘅。」

    提到被網民捧為女配大熱?

    她謙虛指會投「大小姐」一票:「台慶女配角有得提名已經好好,覺得自己未去到大熱咁誇張,我都投大小姐,佢拎就真係實至名歸。相信每個候選人最大嘅對手都係大小姐,林淑敏真係好值得拎呢個獎嘅。」

    結果即將揭曉!

    相關新聞:

    【與癌母相依爲命 打幾份工幫補家計】《是咁的》林秀怡被爆戀上…  https://goo.gl/fj8UKg

    【曾為愛情棄事業 盧宛茵冇後悔過:好多人都話我蠢】https://goo.gl/4iYJmF

    【有途人搵佢簽名】65歲盧宛茵唯一女兒曝光 https://goo.gl/7MoeCk

    【入行14年終被認同 楊秀惠:一路睇都一路震】https://goo.gl/qsK8kj

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE