【坦言唔想做手術】77歲盧海鵬因爲糖尿病…

    現年76歲盧海鵬早前被拍到由養和出院?他表示入院一晚做通波仔手術:「做咗都唔知!(戚美珍陪你?)係呀,好多人陪我!」他坦承不想做手術,但戚美珍和杜琪峯等叫他去。問是否要人氹?他說:「都冇咩事,做嚟做乜?做唔做都一樣。(做咗唔使人擔心?)呢個另一回事,都唔知會唔會突然『叮』!」

    至於戒口,譚炳文代盧海鵬答:「一定要戒煙、戒鹹同肥膩食物。」盧海鵬自言通波仔前已因糖尿病已經戒口。

    藝人盧海鵬最後成功「通波仔」,手術後精神爽利仲好有火添,而12月21號正日的生辰的鵬哥,一班好友包括:黃日華、麥景婷、廖啟智、陳敏兒和吳麗珠等,更齊齊預祝鵬哥77歳生日,他們為壽星公送上壽桃,取代生日蛋糕,更有意思,並將預祝相片分享到社交平台。

    發文說:「預祝鵬叔叔77歳生日快樂,祝他健康每一天啊快樂,大家暢談昔日電視台工作的種種艱辛和歡樂,又一個爆笑難忘的晚上啦!」

    他們更上載齊齊合作過的劇集,相中所見,原來廖啟智、黃日華、呂頌賢合作過的無綫劇《包青天》,當年是對撼亞視的《碧血青天楊家將》。

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE