【心已死】林保怡突發文:我以後都唔做好人

    林保怡上個月喺香港舉行嘅第24屆華鼎獎中國百強電視劇頒獎禮上,佢同郭少芸同時獲獎。

    林保怡、郭少芸一同獲得觀眾最喜愛影視明星」獎項。

    而今日佢又飛到上海出席2018年絲路凝聚力盛典,聽講今晚佢又有獎攞。

    原本攞獎係開心嘅事,但琴日佢突然喺微發文要追朋友債,佢留言:「我一片好心,數額也不少,是時候還我錢了。哈哈…BH。」

    佢仲放咗一張圖片,上面寫住:「借錢時見人心,還錢時見人品了。借錢是一種信任,還錢是一種責任。」

    其實林保怡兩年前就曾發文追債,佢喺微博留言:「欠錢的,已經2016年了,當天因為你有困難借了,我一片好心,數額也不少,是時候還錢了!」

    有傳媒問林保怡追到債未,欠債者係咪圈中人?借咗幾多錢?佢話:「都是朋友,由幾萬到十幾萬,我以後也不做好人,都幾年了,我已經死心了,只不過發個訊息洩洩氣而已,其實也不用太認真,這樣會影響我領獎心情,謝謝你關心。」

     

     

     

     

     

    (weibo  / apple daily)

     

    SHARE