【與Niki感情深厚 有料爆?】鍾鎮濤被要求祝福Niki早生貴子就立即話…

    歌手鍾鎮濤(阿B)夫婦與周勵淇(Niki)私交甚篤,對於Niki宣布與內地男星傅程鵬已婚喜訊,阿B指自己早已由Niki口中得知喜訊。

    「哦,佢講咗喇,我知道好耐,替佢開心,其他嘅嘢交Niki自己講啦。(你有冇見過佢老公?)佢話我見過喎,但我就冇印象,應該喺啲Party到出現過。」原來鍾鎮濤一早就知…

    「(佢哋識咗好耐?)聽佢講佢哋唔係啱啱識,但拍拖就唔係好耐嘅事。」祝福Niki早生貴子?

    阿B即刻答:「呢啲最緊要佢哋自己開心啦,總之祝福佢哋,我會用我首歌嘅歌詞『什麼都難不到,一直到老』。」

    相關新聞:

    【有一仔 離婚3個月即與Niki相戀 】周勵淇老公大起底  https://goo.gl/um6nhG

    【兜兜轉轉】39嵗Niki周勵淇宣佈已婚 https://goo.gl/zZ2GS8

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE