【網民激讚】李亞男再曬Fit爆孕照!

    現時懷有身孕嘅李亞男早前已舉行Baby Shower,迎接腹中女兒來臨(相關新聞:https://goo.gl/34nLCB)。

    預產期就喺今個月,就快「卸貨」啦!

    依家好多準媽咪都會影低孕照,紀念BB出生嘅媽媽大肚樣,有啲比較大膽嘅,就全裸上陣啦,可能呢排冬天凍,準媽咪李亞男就着多兩件衫,只係打出個大肚出嚟影相留念。

    佢今日喺Instagram PO咗三張孕照。相中見佢穿上不同造型服飾,其中一張身穿比堅尼騷巨肚之餘,上圍明顯豐滿了不少,雖然腹大便便,但手腳依然纖幼。

    其中一款係佢着白色貼身長裙,細睇發現原來係大露背,更穿上高踭鞋,展現出孕婦美態!網民大讚佢係索爆孕媽。

    亞男個肚好圓好滑,真係得天獨厚!

    佢仲用英文留言話:「Every moment with my girl is precious」(與我的BB女一起的每一刻都是寶貴的),愛女之情,溢於言表。

    之前都曬過孕照,同王祖藍好Sweet呀(相關新聞:https://goo.gl/tssRDP)!

    早前祖藍自爆百日宴想搵毛舜筠搲曲奇,但最後失敗咗(相關新聞:https://goo.gl/VjGdoM),唔知依家搞成點呢?

     

    (綜合報道)

    SHARE