【結婚十二年】徐子淇李家誠愈愛愈甜蜜

    「千億新抱」徐子淇於17歲入娛圈,24歲便成為千億新抱,喺澳洲同李兆基二子李家誠結婚,為李家生咗四個B,閒時湊小朋友同出席公益活動,過住幸福少奶奶生活。

    兩人當年喺澳洲舉行婚禮轟動一時,堪稱世紀婚禮,甚至帶動股票大漲,夠哂誇張!

    婚後徐子淇誕下兩仔兩女,湊成雙「好」字,人生完美到極致。

    轉眼間,這段童話婚姻十二年了。但兩人依舊非常恩愛,況且兩人平時也經常出去游玩,便會在社交網上大曬恩愛,非常幸福。

    早前兩人剛去日本浪漫游,隔住個Mon都Feel到兩人幾咁Sweet~

    昨日徐子淇又上傳了幾張跟老公去巴黎游玩的照片,在巴黎鐵塔留倩影。

    隨即兩人去了藝術家Basquiat的畫展,老公李家誠也有入鏡,照片中徐子淇玩起視覺游戲,拍出來的照片很是俏皮。

    徐子淇一身白色格子大衣,白色靴子,搭配的非常簡約。

    不得不說徐子淇氣質越來越好,側面反映出丈夫對她真的寵愛有加,那種發自心底的微笑非常有感染力,乾淨清澈的眼神給人一種恬靜感受。

    子淇婚後除了專心照顧家庭以外更是盡力做善事,不時到外地作慈善訪問,坦言想讓所有人活得更好更快樂。


    李家誠超錫徐子淇,更會煮飯畀老婆食,子淇曾經讚過老公廚藝了得,反而自己只懂煮公仔麵:「佢煮嘢好叻,亦好鍾意煮,有時佢去外國會買牛扒自己煎,又識整龍蝦,我好盡力煮都係唔得!應該係天分問題,只會整蛋糕,所以我哋一家生日都唔會買蛋糕,仔女大咗可以同我一齊整,亦係好好嘅親子時間。」


    連出席活動時都拖到實一實!

    雖然丈夫係恒基兆業集團的接班人,但子淇重申不管在甚麼家庭出生,也應該靠自己努力生活:「我唔希望小朋友覺得出生喺知名家庭,就唔需要努力,每件事都要用心盡力去做,呢種態度好緊要。」

    早前子淇更帶埋3個仔女去柬埔寨探訪,由於當地衛生環境欠佳,佢哋返香港之後都分別感染沙門氏菌及手足口病,但就算係咁都堅持要帶仔女去體驗,仲話唔覺得大問題,希望佢哋由細開始做起,為慈善出分力,真係教得好好啊!

    佢又指自己係四個孩子嘅媽媽,知道小朋友很需要愛,故回饋社會也選擇幫助有關小朋友的慈善機構,老公對此十分支持又鼓勵!

    (綜合報道)

    SHARE