【終於願望成真】陳豪:今次有我可以分擔

    陳豪昨晚喺九龍塘出席戶外品牌派對活動。

    陳豪同陳茵媺(Aimee)成日都會同三個寶貝去旅行,不過講到camping,陳豪就話:「佢哋仲係好細,每次出動都好似軍隊一樣,如果去camping都幾大鑊,等小朋友再大啲先,仲有大把嘢畀佢哋玩!」

    因為小朋友年紀仲細,時間又難遷就,所以好難先可以一家人一齊去旅行。

    不過今次終於有機會啦!

    提到聖誕節一家人去澳洲玩,陳豪說:「這個旅程安排了很耐,年年都想去,但都要開工,只能去較近的泰國和新加坡,上次返加拿大我無去,真是考起太太Aimee(陳茵媺),今次有我可以分擔。(小朋友愛欺負爸爸?)講中,又不是恰,是爹哋較和善容易『點』,媽咪就難一些,因為每次望到小朋友的眼神充滿住愛,就很易被懾去。」

    到時一定好熱鬧!

    講到五歲大仔校園生活有冇好鍾意嘅女同學?陳豪話:「未!好彩仲未有呢個意識,我哋好注重童真,呢樣嘢係好寶貴,我哋都希望可以盡量保持。男女關係去到小學會接觸,呢啲唔使我哋去教,我哋反而係注重同小朋友嘅精神交流,等待緊佢哋嘅成長,希望扶持佢哋循住健康嘅方向,唔好畀佢哋諗歪,但係又唔可以阻止佢哋吸收同嘗試,真係考起我哋。」

    作為爸爸一定擔心女兒將來成長拍拖,陳豪無奈話:「我哋話到事咩?將來世界係屬於佢哋,由佢哋自己做主,成為父母只係可以教好佢哋喺心態上迎接未來挑戰,創自己嘅路。」

    (綜合報道)

    SHARE