【最後要搬番去媽媽屋企】卓林終於發文…

    藝人吳綺莉(Elaine)19歲女兒卓林與31歲太太Andi早前喺加拿大多倫多結婚,之後返港定居,初時未有返屋企同媽咪吳綺莉一齊住,而係租住旺角公寓,但最終亦因冇錢交租而被迫遷離,更驚動警方。

    最後要吳綺莉收拾殘局,卓林與Andi惟有搬回吳綺莉家中。

    其間吳綺莉未有就事件表態(相關新聞:https://goo.gl/di2WN2)。

    當晚吳綺莉喺Facebook發文,以笑臉表情指「覺得活著真好」。佢留言話:「昨天的事放下,今天的事做好,明天的事再算,感謝天父感恩每一天。」而朋友們就留言支持:「知道你的偉大。」

    而卓林一直未有再露面。

    不過佢今日喺社交網PO咗張相。

    佢留言話:「Need not to flee we are a bevy of the free(不必逃離,我們這一群是自由的)。」

    似乎係想重新出發!

     

    相關新聞:

    【卓林Andi搵媽媽幫手 吳綺莉首PO文:昨天的事⋯】https://goo.gl/H9oxVU

    【好想同媽媽修補關係 卓林拍片尋父:我需要答案】https://goo.gl/KktJX4

    【吳綺莉態度180度轉變…Andi:我覺得很受傷】https://goo.gl/eoDUfq

     

    (綜合報道)

    SHARE