【好感動!】吳雨霏Kary:我永遠不會是一個完美媽媽

    吳雨霏(Kary)於今年6月為老公洪立熙(Brian)誕下囝囝Asher,產後專心湊仔,一家三口超幸福!

    佢時不時都喺社交網站PO相講吓近況,分享下湊仔日常咁。

    呢日Kary曬出一家三口全家福,原來Asher已經半歲大!

    相中見到Brian抱起Asher,兩父子一齊着牛仔裝,Kary更用Asher手仔摸落爹哋塊面,成個畫面好sweet好溫馨。

    Kary仲以英文留言話囝囝嚟到呢個世界已經六個月,更顛覆咗佢哋兩公婆嘅生活:「在過去的六個月,你一直是我最好的老師。母性很難──它確實暴露了我的弱點並推動了我的極限,但你教給我的遠遠超出了我的想像。在我成為母親之前,我不知道我有它(母性)。我相信所有媽媽都有同感。我喜歡我成為的人,我喜歡做媽媽。我擁抱的事實是,我不是一個完美的媽媽,我永遠不會,但我會為你做到最好。謝謝你帶給我一生中最好的六個月。」

    Kary仲話每日佢都好感恩上帝畀咗份咁完全又珍貴嘅禮物自己,仲多謝囝囝,話囝囝係自己「老友」。

    Kary一字一句都超感觸,睇嚟呢六個月嘅湊仔生活真係俾咗佢好多學習嘅機會,唔知佢幾時會生多個,又「學」多一次嘢咁呢?

    相信每個新手媽媽都會有同樣嘅感受!

     

    (綜合報道)

    SHARE