【鬧蕭潤邦班兄弟好無賴】小肥不滿:我哋強迫收咗⋯

    今日係江若琳(Elanne)同蕭潤邦(Oscar)嘅大喜日子!(相關新聞:https://goo.gl/FgsTPB

    歌手小肥和Elanne好老友,情如親兄妹,今日佢更擔任好友婚禮嘅伴娘,當玩完新郎後接受訪問時說:「感動位有嘅,唔係一開始有囉,因為啲嘢好急好趕,穩定咗情緒後,就諗阿Ling(江若琳)終於嗰塊肥田開始久旱逢甘露,哈哈哈,之後Oscar又終於都…,呀,都幾感動其實。(你有冇感動到喊?)未呀,可能今晚先啦。」

    問開門利是可感滿意?電話中傳來疑似Elanne的聲音大叫:「滿意」。小肥就話:「有人話滿意,我就麻麻哋,滿意囉,如果兄弟們覺得對唔住我哋姊妹們就後補啦,即係請食飯,中途再派錢咁樣啦,同埋佢哋遲到,遲到講明罰錢,佢哋都冇畀啦,佢哋睇住我哋時間緊迫,咁強迫收咗嗰個數嘅利是,都有意頭,不過我哋唔滿意囉,意義好好,幾多唔講啦。」

    至於為何只玩三個遊戲,他說:「因為班兄弟好無賴,首先無賴一遲到,我哋唔想吉時過,雖然我哋好想玩Q佢哋,二係好蠱惑,佢哋用咗員工啲出入口突然間入咗嚟,又呢樣又嗰樣,唯獨係一樣嘢我哋好喜歡嘅,蕭潤邦兄弟係唔幫蕭潤邦,哈哈哈…」

    問他有何祝福?他就話:「愈Friend愈簡單,希望佢哋永遠幸福、快樂、開心,身體健康仲有,學蕭潤邦老竇話齋:『精精日上』,哈哈哈。」

    而擔任Oscar伴郎的謝安琪說:「我都覺得好開心,因為我都參加好多婚禮,佢哋畀我嘅感覺係兩個互相搵到對方,真係好開心,開心到係全日都感覺到佢哋兩個嗰種甜蜜,我覺得斟茶畀老人家嗰度最感動,阿Elanne一早就忍唔到喊啦,我都明白女仔出嫁會唔捨得屋企人,有好多感受,我又好戥佢開心,我知Oscar對佢好好,好錫佢,佢嫁咗之後會有更多人錫佢囉。」她又祝一對新人白頭到老,永結同心。

    相關新聞:

    【三對情侶超級Sweet!江若琳多次感動落淚】https://goo.gl/xdV2UP

    【係佢接到花球!江若琳:嫁畀你係我生命中最無悔最正確嘅選擇】https://goo.gl/APZwS1

     

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE