【要準備⋯】陳敏之宣布:要開始喇

    藝人陳敏之、吳若希(Jinny)到荃灣出席《Big Big Re-gifting Day拆動愛·啟動禮》活動,呼籲小朋友趁佳節捐玩具予低收入家庭的兒童。

    敏之及Jinny兩位靚媽齊齊受訪,談到聖誕,二人都表示會帶子女去與其他小朋友開派對,Jinny笑謂:「會帶囡囡去林盛斌屋企,佢個細仔可以同我囡囡玩。(對親家?)嫁到入佢屋企就發達喇!」

    敏之亦雀躍表示:「我個仔都鍾意姐姐(林盛斌囡囡),佢返playgroup會挨住啲靚姐姐,我就會話佢唔得咁!」

    敏之大爆囝囝熱愛汽車:「玩具車依家係佢嘅生命。(大個做賽車手?)唔知,但佢一定會揸車,希望佢努力啲啦。」

    談到再懷孕的計劃,敏之正式宣布要Ready生二胎啦!佢話:「想養好身體先,要開始喇。我個仔啲電永遠放唔晒,所以都擔心自己年紀漸長照顧唔嚟,睇天意啦。」

    Jinny則指囡囡較文靜:「佢鍾意睇書。(再追B?)唔知㗎,話唔定聽日就有咗。」

    (on.cc)

    SHARE