【唐詩詠自爆出年嫁人?】蕭正楠曹永廉有料爆!?

    無綫藝員蕭正楠與曹永廉在油塘出席聖誕節活動,提到兩人以「情侶檔」亮相,曹永廉說:「冇啦,我都失咗戀,大家都知,交畀黃翠如啦。」

    蕭正楠笑說:「佢都鬆晒啦,我講佢啲皮膚。」蕭正楠被問到宣布與黃翠如婚後首個聖誕,跟以往有甚麼不同?他說:「冇分別,都係開工,之前已經開咗Party。(互送禮物?)唔使啦,大家都忙,已經好Sweet。」

    蕭正楠透露明年兩兄弟會拍住搵銀,包括到美加舉行「老廉蕭騷」演唱會,在數千人前獻唱,曹永廉說:「一般啦,我唱開萬幾人,做住先啦,叫佢練吓歌先啦。(會唔會做棟篤笑?)未諗,到時再算,我哋上到台都會亂嚟,出年會有好多合作,演唱會之外,我覺得我哋仲差個廣告。」

    提議拍前列腺廣告?蕭正楠即說:「你見佢個頭髮整到咁高,就知佢可以拍海狗丸啦。姚子羚拍節目送咗紙尿片畀佢,可以考慮吓,仲唔瀨畀人睇。」曹永廉說:「你幫我換尿片,呢張海報都幾溫馨喎。」他又指兩人六月將會一齊開劇,還會私下相約去旅行。

    講到唐詩詠被指明年有機會做人妻?

    相關新聞:https://goo.gl/ahq7PH

    蕭正楠說:「似喎,唔出奇。」曹永廉說:「啲人結婚都唔出聲,冇人知。」

     

     

     

     

    (on.cc)

     

    SHARE