【已經plan好哂】陳豪陳茵媺一家五口超溫馨

    陳豪同陳茵媺(Aimee)婚後有三個寶貝仔女,佢哋時不時都會喺社交網同大家分享家庭樂。

    但因為三個小朋友仲細,時間方面又好難遷就,所以好難先可以一家人一齊去旅行。

    早前Aimee一拖三返加拿大,真係超犀利!

    陳豪唔得閒一齊去,Aimee唯有帶埋仔女去台灣探老公班。

    不過今個聖誕終於有機會啦!陳豪拍完劇集《殺手》之後就同太太陳茵媺帶埋三子女,一家五口飛去澳洲,過一個熱辣辣聖誕節!

    陳豪之前接受訪問就提過:「這個旅程安排了很耐,年年都想去,但都要開工,只能去較近的泰國和新加坡,上次返加拿大我無去,真是考起太太Aimee(陳茵媺),今次有我可以分擔。(小朋友愛欺負爸爸?)講中,又不是恰,是爹哋較和善容易『點』,媽咪就難一些,因為每次望到小朋友的眼神充滿住愛,就很易被懾去。」

    呢日陳茵媺喺IG PO咗幾張相。兩公婆難得可以拍拍拖~

    一家人遊覽悉尼的景色之餘,更跟當地的聖誕老人合照,不過這位聖誕老人卻是穿短褲,相當特別。

    陳茵媺更安排一家人穿上親子聖誕睡衣,並透露做了一個聖誕晚餐,有焗火雞、龍蝦及蛋糕,仲準備咗聖誕襪送給小朋友。一早plan好哂超Sweet!

    一家五口畫面超溫馨!

    (綜合報道)

    SHARE