【屢受批評】Angelababy再被網民鬧爆…

    藝人Angelababy(楊穎)人紅是非多,出道以來都話題不斷,自去年年頭為愛夫黃曉明誕下「小海綿」之後,為求賺「奶粉錢」就迅速收身復出。

    但就經常被人話耍大牌!

    之前有大陸報道指Baby同迪麗熱巴拍攝大陸綜藝節目《奔跑吧》時,鏡頭前係「巴比組合」,早已傳出兩位女星不太夾,玩遊戲時都係明爭暗鬥,而熱巴更多次出現尷尬微笑。迪麗熱巴因Baby而選擇離開,唔少熱巴fans喺微博攻擊Baby,令雙方fans爆罵戰。

    之後Baby再被爆於《奔跑吧》疑享有特權,喺水上環節同鄭愷、沙溢一齊競賽時,兩男頻頻被罰落水變落湯雞,相反Baby就獲得特別照顧,被扔落水及被噴水嘅機率少好多,有網民嘲Baby:「是不是玩不起」、「跑男不適合你,回家當公主去吧」、「萬萬沒想到,你全程只被淋了一次水!太強大的背景了」。

    又有眼利網民睇到她身穿價值4,000港元的名牌外套劈柴落田,話Baby炫富。

    而今日網上流傳一批影片截圖,圖中所見,Baby應該係準備拍廣告,現場好多工作人員包圍佢,大家都幫佢整理造型,當要換鞋時,Baby助手就蹲下幫佢着襪及換鞋。

    Baby獲工作人員服侍着衫。

    助手彎腰幫baby除鞋。

    助手彎腰幫baby除襪。

    助手幫baby換上高跟鞋。

    網友就批評她「她一年給她的助理多少錢?連襪子都要助理穿」。而Baby就從頭到尾都冇試過彎腰,被網民指「公主病」、「明明是可以能及的,非要助理伺候」。

    不過都有網民幫她講好話,指呢個情況喺拍攝時很常見,因為衫同髮型都唔可以亂,等助手幫手會更有效率,情況係可以理解。

    (綜合報道)

    SHARE