【承認有圈外人⋯】唐詩詠:愛情有就有

    唐詩詠、王浩信、姜麗文噚晚喺鑽石山出席倒數活動,唐詩詠近日傳撻著姚子羚舊愛鄭子邦(的士邦),一齊去禪修做善事,唐詩詠話:「以為自己單身可以好正,點知所有男性動物都被形容為我伴侶,覺得唔好意思,呢個團隊三十幾位義工,全部都認識,亦唔係第一次一齊去做義工。我唔想影響人哋,今次傳呢個,下次傳第二個,我都用咗好多時間去學習,依家學識咗都想教人。」

    當日被捕捉畫面,顯見兩人關係都幾好,有冇發展可能?詩詠就話:「話我哋幾好就係最奇怪地方,我哋大家都係做義工,唔可以話人唔好,話好就會有無限聯想,將來未發生事唔去評論,我哋只係上堂,發展呢啲唔會去諗。」

    詩詠又透露現時有一位追求者係圈外人,但就好秘密話:「唔講,講咗會冇。」新一年願望係咪希望可以搵到合適伴侶?佢話:「梗係工作先啦,嚟緊會拍動作戲,挑戰難度,女人要努力搵錢先,愛情有就有,冇都有錢,所以有冇愛情都要努力搵錢先。」

    今年屢傳婚變王浩信雖然多次否認,噚晚佢話倒數前喺屋企食完飯先出來工作,仲話:「太太唔使開工,我出嚟搵食,新一年希望工作有新嘗試,除咗演技亦會努力做音樂,夢想係踏上一次紅館,以前感覺好渺茫,但o依家朝呢個方向,希望獲得唱片公司賞識。」來年願望會唔會想少啲傳婚變?王浩信話:「要回應嘅都回應咗,希望樣樣都正面啲。」一家三口多啲出嚟闢謠?佢就話:「我會維持番自己作風。」

    (Apple daily)

    SHARE