【好Warm呀!】陳茵媺曬一家五口全家福:今年每個月都有⋯

    藝人陳茵媺不時會教仔女勞作,個人充滿創意。

    呢日陳茵媺在社交網分享新作品,原來她設計了一個2019年的家庭月曆,封面是一家五口的幸福合照,相當溫馨。

    陳茵媺留言:「Our family calendar I designed has finally arrived today! Happy warm visuals every month of this year! Do you guys do one too? #design #familylife #familycalendar」意思她今日收到親自設計的家庭月曆,今年每個月都有快樂溫暖的視覺,問大家有無興趣也做一個。

    將一家人相片製作日曆放閃真係好sweet!而陳豪就話:「呢個日曆都整咗好耐,全程由太太發版,盡量每年都希望可以有一個trip去做呢樣嘢,平時啲人就會將相片儲喺雲端,電子化聽落好方便,但未必會睇返,啲相如果有一個實質物件喺度,就會係一個好好回憶。」

    (綜合報道)

    SHARE