【宣佈懷孕後】黃翠如即PO相:我愛你,祝福你

    昨日突然喺社交網PO孕照宣佈已經懷孕30周,佢留言話:「我已準備好 2019, 我們一起迎接 YES, WE are READY」網民見到之後都紛紛留言恭喜佢,唐詩詠同黃翠如都即Like!

    之後翠如更喺IG上載多張同佢嘅合照,仲打咗篇長文細訴二人嘅經歷。

    翠如同馬來西亞華裔小姐冠軍吳天瑜不嬲都好老友,連翠如老公蕭正楠都講過太太對天瑜好過對佢,Friend到連老公都呷醋,可想而知佢哋嘅感情係幾咁深厚呀!

    原來佢哋呢段友情超過10多年,大家於去年都踏入人生另一個階段,翠如成為人妻,天瑜則成為人母,翠如仲話兩個人之間嘅點滴永遠都係自己美好嘅回憶。

    呢篇長文引起唔少網民嘅共鳴,紛紛留言祝福呢對好閨蜜之餘仲Tag埋自己嘅好姊妹!

    全文如下:

    2018年,
    完成了很多美好而帶點瘋的事,
    包括帶著這個大肚婆出走。
    還記得那一年,我們剛出道不久,在橫店的大街上跟影碟老闆娘講著二元的價。
    還記得你要離家出走,我和你把家中一世都穿不完的高跟鞋塞入紅白藍膠袋。
    還記得我要飛過來給你驚喜過生日,然而我記錯日子,在你生日過後才到。
    還記得你每次流著堅強的眼淚告訴我你的苦, 而我留着軟弱的眼淚,給你罵醒又罵醒。
    就這樣,我們十多年過了,你在2018年,和我一起,人生踏入另一個階段,而你還成為媽媽,我有多大的感受,我說不出。
    我們一生,我們的相交,就如我們每次旅程一樣,帶點瘋而又美好地探險着。
    前面的日子,你會更美好,因為寶寶有我這個契媽,一個總是要你好好照顧着的契媽❤️
    我愛你,吳天瑜。
    祝福你,吳天瑜。

    #感謝你的丈夫讓我倆瘋著出走

    恭喜哂呀!

    (IG)

    SHARE