【兩人同框驚喜又感動】黎姿:大家還是舊模樣

    現年47歲的黎姿與富商馬廷強於08年結婚,二人婚後育有3名囡囡,分別係8歲孖女家蔚(Patricia)、家鎂(Gianna)同5歲細女Pegella。

    黎姿當年為代弟打理醫學美容公司生意而毅然放棄演藝事業。佢將弟弟黎嬰的美容公司打造成美容王國,將公司發展到上市真係一啲都唔簡單。

    好多時都係親力親為。

    雖然黎姿依家已經好少出現喺幕前,但係佢時不時都會喺社交網上分享自己嘅近況。

    曬靚相之餘不忘提醒大家要多做護膚,多做防曬。

    呢日黎姿就PO咗一張非常模糊的工作照,以示自己正式結束聖誕休假回到香港開展新一年的工作。

    愛賣關子的黎姿不僅為照片做了模糊化處理,更說對方是一個很久沒見的老朋友、舊搭檔,笑說大家都是老模樣。

    也許是為了保密工作的內容,所以黎姿將照片做了模糊化處理,但網民還是從照片中的人像身影猜測這就是鄭伊健浩南哥。更紛紛去到照片留言,笑問黎姿是否猜對了?

    啱啱黎姿開估啦!佢喺IG上載咗短片,係佢同「浩南哥」嘅訪問~

    黎姿的美容中心開業多年,她除了將自己打造成公司的生招牌外,人緣極好的她每次新店開業總是請到圈內一眾好友到場支持。

    早在去年黎姿的某分店新開張,鄭伊健就作為神秘嘉賓突然現身會場,令黎姿既驚喜又感動。兩人同框更勾起網民的一段回憶殺。

    (綜合報道)

    SHARE