【有好消息公布?】吳若希不停嘔:再努力畀公司鬧死

    歌手吳若希(Jinny)今日到新城電台接受訪問,講到她再被傳為保「星夢一姐」地位,將行動升級,扭計「威脅」老闆何哲圖(Herman)約滿就跳槽,Jinny大笑表示:「我個額頭鑿住『星夢』,成日覺得我個名係同何哲圖黐埋咗。(永不分離?)我同何兆鴻就係,大家都同姓,而如果約滿,都冇Plan嘅。(幾時完約?)商業秘密。(指你不滿不被公司重視,依加又有連詩雅加入?)如果想跳槽,有冇人加入都想跳。」

    Jinny自嘲是公司的「老屎忽」,由公司開幕已經加入,更去到「公私不分」地步:「我連結婚都喺公司簽字,我諗我真係離開唔到,Herman幫我安排好所有嘢,佢就好似我嘅爸爸咁,喺工作同私生活都擔當一個重要角色,所以跳槽就機會率不大,但續約就到時再諗,可能人哋唔要我呢!我生BB,現階段同公司關係好好,相處得舒服。」她續表明有計劃若兩年內完約後會「開工」生B,之後再諗「複簽」問題,又指暫時並沒有其他公司向她招手。至於連詩雅加入星夢,Jinny笑言冇威脅,並指期待與對方合唱:「佢好搞笑、好懵,中文又怪怪哋,製造好多笑話。」

    為力證「地位」,Jinny不忘大派定心丸,預告今年工作量排山倒海,寧捨棄生B不停接Job:「有好多好好嘅工作機會。(例如?)未講得,但上年拍落嘅《多功能老婆》會播、又會出碟、今個月都有好多慈善騷、月中又有個群星音樂會,自己都好期待。」

    另外,佢自爆唔舒服、不停嘔,記者笑問她是否有好消息公布?她無奈否認:「係食錯嘢啫!(唔係話想生?冇再努力?)冇啦,再努力畀公司鬧死!」

    (on.cc)

    SHARE