【華麗轉身】今日喺IG宣布離巢:轉眼間已16個年頭

    2002年參加大台第四屆《TVB周刊》Cover Girl選舉奪冠軍入行,一做便16年,佢去年底約滿,深思熟慮後定唔再續約外闖。

    近年開始入屋,獲網民大讚!

    同陳凱琳、龔嘉欣、譚凱琪組成「少婦聯盟」,四個好姊妹感情好到次次聚會都傾到唔捨得走。

    現年34歲嘅大台小花沈卓盈(沈大師)今日喺Instagram貼文,宣佈回復自由身。

    沈大師貼出一張華麗轉身甫士照片後,佢留言:「時間飛逝,轉眼間已16個年頭,回想當初參加《TVB周刊》所舉辦的Cover Girl選舉而入行,不經不覺喺呢個大家庭保護下慢慢成長,喺度讓我衷心多謝公司一路以來對我的栽培同愛護,沒有公司,也沒有今天的我。」

    沈大師逐一多謝高層杜之克、樂易玲、曾勵珍同余詠珊,仲有用過佢嘅監製同每位台前幕後工作人員。沈大師仲話:「最後,怎可以漏多謝一路陪伴我成長嘅傳媒朋友和觀眾們,對我工作評價好壞我都一一接收,感激您們一直以來嘅支持及關心,往後日子我會繼續努力工作,讓自己繼續進步,可以嘗試更多不同類型的演出工作。最後祝TVB所製作的節目,收視節節上升、業務蒸蒸日上,也祝大家新年快樂工作順利。#js520」沈大師用「520」,即「我愛你」諧音作結。

    沈大師事業有新發展,其實佢愛情方面都好穩定,佢同家族經營內衣褲出口生意的男友Calvin拍拖以來都非常恩愛,不時影到佢哋出雙入對。

    剛回復自由身嘅沈大師,據知佢已接到好多新工作,佢今日喺IG限時動態仲貼出身處大雪中。

    全文如下:

    時間飛逝,轉眼間已16個年頭,回想當初參加TVB周刊所舉辦的 cover girl選舉而入行,不經不覺喺呢個大家庭保護下慢慢成長,喺度讓我衷心多謝公司一路以來對我的栽培同愛護,沒有公司,也沒有今天的我❤️🙏❤️ 首先好多謝杜生、樂小姐、珍姐及Sandy,給予我所有的演出機會、包容、鼓勵及教導💕 同時更加要逐一多謝曾經選用過我的監製:
    嘉玲姐,多謝你畀機會我拍「最緊要正字」;小慧姐、輝哥、波爺、Edgar、Fred ,多謝你們俾我參予你們監製的綜藝節目。「古靈精探B」嘅監製忠哥,好感激你造就咗lcy姐姐呢個角色;「平安谷」監製Andy,多謝你搵我演北杏;「特技人」監製Simon,還有岳哥、莊生、材叔、小青姐、家豪哥…..等等,謝謝你們給予我嘅演出機會,還有台前幕後工作人員,幫我扮靚嘅梳化服同事,及曾經替我安排工作經理人團隊,辛苦你們了🧡

    最後,怎可以漏多謝一路陪伴我成長嘅傳媒朋友和觀眾們,對我工作評價好壞我都一一接收,感激您們一直以來嘅支持及關心,往後日子我會繼續努力工作,讓自己繼續進步,可以嘗試更多不同類型的演出工作💖🙏💛 最後祝TVB所製作的節目,收視節節上升、業務蒸蒸日上🎏🔝
    也祝大家新年快樂工作順利😘💕
    #js520💘

    (apple daily)

    SHARE