【預產期喺4至5月】晒靚靚孕照:最後決定喺香港生

    現年38歲,結婚年多造人成功。現懷有5個半月身孕,熱愛瑜伽的她,連孕照也以此為主題。現身在加州安胎的她,早前請來專業瑜伽攝影師兼好友為她操刀拍攝,她懷孕後保持做運動,故長胎不長肉,現時只重了12磅,已明顯見肚,不過筋骨仍很柔軟,能做出拗腰屈腳等不同動作。

    今胎佗BB仔的名模樂基兒(Gaile)表示已為囝囝改好名,但暫時保密,又透露會盡量選擇自然分娩:「不過都會抱開放態度,總之BB安全最緊要,預產期喺4至5月,好期待見到佢。(計劃香港生定美國生?)同老公傾過,最後決定喺香港生,老公啲家人都喺香港。」

     

    Gaile這輯孕照,找來從事有機食品生意的老公Ian一起上鏡,竟意外成為全輯相的亮點!

    原來Ian也是瑜伽高手,更與Gaile雙劍合璧做出多個高難度動作,赤膊上陣的他身形甚Fit,其中一張相見他手腳離地僅扶着欄杆,Gaile則蹲在地上,深情望着老公;

    另一張兩人各自向後拗腰,合拍到爆!Gaile說:「Ian本來就係超級低調,所以影相做瑜伽式子時都好怕醜。(你佗B做到拗腰動作?)我只係做啲拉筋,好Relaxing嘅動作,並非所諗太大動作。」

    她又表示這是其第一輯孕照,待肚子再大一點或會再拍第二輯,更大讚拍攝當日天氣超好。Gaile表示其實每年都會返兩趟洛杉磯和三藩市,因家人都住在加州:「好開心家人喺度,天氣又好好,可以行吓、吸吓新鮮空氣,我哋會留喺度直至二月先返香港。」

     

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE