【特意為「女友」申請住客證】關智斌:連保安都…

    藝人關智斌(Kenny)出席機動戰士活動,自言是玩具迷的他大爆敗家事:「以前同啲藝人朋友一出糧,佢哋就都買衫買袋,我就去買玩具,十幾年嚟都買咗6位數。」

    近年主力北上賺人仔的他,稱暫時不用返內地:「可能受內地稅務影響,橫店好多劇都停咗,本來我去年12月要開劇,依家延遲到今年3月。」

    問工作可受影響?他直言:「對我冇乜影響,最大影響係要諗去邊度玩囉,去年我只係去咗3次日本,嚟緊都想再去,或者一個人去,去日本唔使約,一定撞到朋友。(一個人去唔怕危險?)唔怕。(你係神州第一美男子喎?)畀人捉去歌舞藝町呀?或者我可以(喺嗰度)搵好多啦。」


    提到鄭希怡讚其寓所的Gym house靚,Kenny表示因而為她申請住客證,方便她自出自入,連保安都誤會鄭希怡是其女友。他直言好信朋友,所以不介意公開其大門密碼,不過事先聲明:「上嚟要5分鐘前通知我,畀我着番條面褲,因為我喺屋企着底褲通屋走。(如朋友亂闖可感不便?)怕咩,我近乎全裸,所有同事都睇過,佢哋幫我換衫,我嘅身體係屬於大家。」

    還自爆很低能,竟然忘了自己將大門密碼2008寫在告示版,拍了片出街,知道Fans發覺後即改密碼,現寫在記事簿上怕自己大頭蝦會忘記。

    (on.cc)

    SHARE