【終於坐完月出關!】吳日言轉晒口風

    鄧健泓夫婦、吳日言(Yan)及黃芷晴撐場支持。另外佢又感激馮寶寶同邵音音支持,分別買咗20及50本書。

    前有線主播嚴崇天最近推出處男小說《像雪一樣紅》,尋晚喺銅鑼灣舉行簽名會,跟他識於微時嘅Aka@Super Girls,仲親手為其新書畫封面,令阿天十分感動,還搞笑說可惜,因為佢不能夠以身相許。

    同阿天識咗超過二十年嘅Aka話,對方係佢人生中最好嘅朋友,之前舉行嘅畫展,都係阿天鼓勵先成事,佢仲話:「四、五年前我患上玫瑰疹,心情低落,我打電話畀佢訴苦,佢即刻飛的嚟陪我傾足成晚,當時佢仲發緊燒。」

    至於啱啱坐完月嘅Yan就現身支持好友,記者指她身材比之前更豐滿,佢就搞笑話:「我o依家嘅身材由少女Cup變成媽咪Cup,不過Cup數對我嚟講係唔重要,最重要係有足夠嘅母乳,我o依家仲係適應中,但已經好好,因為冇谷奶,醫生亦都話乳腺正常。」

    問Yan係咪會追多一個?佢就話:「生仔嗰種十級痛真係好深刻,醫生問我仲生唔生,我0.01秒就答唔生,本來醫生叫我要好好避孕,但BB出世後又覺得好可愛,都想佢有弟弟或妹妹陪。」

    問到囡囡Beatrice有中文名未?阿Yan話囡囡中文名叫林禧茹,用個禧字,因為佢同老公喺千禧年拍拖,所以作為佢哋一個紀念。

    (Apple daily)

    SHARE