【最敬重的人】鄭秀文PO長文:看到他就猶如看到父親一樣

    鄭秀文(Sammi)最近同老公許志安短暫分開,因為安仔去咗滑雪,而Sammi就留咗喺香港。不過Sammi一啲都唔寂寞,噚晚出席活動時,仲話一向好享受單獨一個人,有時又會約吓朋友食飯。

    果然,Sammi噚晚真係約咗人食飯喎,仲係一個男人!佢係邊個?就係同Sammi喺電影工作,合作無間嘅大導演杜琪峯囉!Sammi一向愛上喺社交網分享日常生活大小事,今日凌晨喺Ig貼咗條短片,佢同杜sir排排坐喺鏡頭前,杜sir仲搭住佢膊頭,然後Sammi就問杜sir今日咩事請食飯,點知杜sir就話:「冇嘢!」

    之後Sammi同杜sir介紹Ig嘅拍片功能:「好短咋,得一分鐘咋,你唔好發咁多言呀!」搞到明顯好少玩Ig嘅杜sir,十分好奇,佢反問Sammi話:「咩一分鐘,咁做乜要講啫,你做乜唔講耶穌?你唔講你愛上帝,你要講喎,如果得一分鐘,你要話畀人聽你愛仁慈嘅上帝喎!」

    杜sir忽然講唔停,Sammi惟有笑住咁答佢:「我愛呀!但我講得太多,唔能夠逼,信仰呢樣有自由嘛!」點知杜sir繼續打爛沙盆問到篤,再問:「咁點解要一分鐘呀?」

    全程妙問妙答,Sammi都招架唔住:「冇呀!拍啲片上載吓之嘛!」有網民笑言杜sir係唔係飲醉咗。

    而Sammi除咗拍片,仲喺IG留下長長感言,佢話:「Mi最敬重的人。早已遠遠超乎工作合作關係。他是我的良師,伯樂。每次見面總有聊不完的話題。他現在這個人生階段最希望就是能夠藉着『鮮浪潮』提攜一些新進的電影工作者。他這個人對於後輩的提攜從沒帶着一點私心,完全出自真心真意,因為他愛電影,很樂於提攜後輩,他樂於看見青出於藍勝於藍。每次聚在一起,我們都會聊天,甚麼都聊,好開心好寬心。他明白Mi、Mi也明白他。對於我來說,藉着拍戲認識了這個人和他太太杜太,Mi覺得非常無價。這十八年來沒有令我們的感情減少,反而是遞增反而是更深厚,謝謝杜sir對我的提攜和愛,每次看到他,就猶如看到父親一樣,總之,他活得開心,我就安心。」

    (Apple daily)

    SHARE