【竟然會唔理囡囡⋯】王祖藍:有時我都好狠心

    剛「升呢」做爸爸嘅王祖藍到新城電台接受薛家燕訪問。

    談及愛女Gabrielle即大讚好乖,似自己鍾意瞓覺,夜晚最多起身兩次,所以佢同老婆李亞男(Leanne)都有覺好瞓:「同埋又有陪月姨姨幫手,係Leanne有時會起一次身,但之後都會瞓番。(依家最叻幫囡囡換片?沖涼?)最叻係唔理佢!餵奶都有嘅,但換片就冇,真係唔好理啦!又陪月、又阿媽、又老婆,咁多個女人睇住,佢啲骨好似軟腍腍,敢抱佢,但好似連掃風都唔啱手勢,佢哋點睇我做都唔順眼!」

    講到Gabrielle的樣子,祖藍開心指大部人都話似老婆,尤其是對眼:「係一個好消息!佢開頭未收水就好似成日水腫嘅我咁,一收水就精緻晒!(日日都黐住囡囡?)冇㗎!唔理佢㗎!唔好成日畀佢黐,黐死夜晚就會喊住扭計,有時我都好狠心。」

    他表示之後未必會做「炫娃爸爸」,要睇當時心情,順其自然不會刻意。

    日前39歲生日的祖藍指囡囡就是今年的最佳禮物,希望囡囡腳頭好帶挈首部執導的賀歲片創佳績:「今年有成5、6部賀歲片,所以都非常緊張,但同時都要有信心,我哋特別在係有歌舞元素。」

    對於生日願望,慈父上身的他希望Gabrielle能健康成長,問到囡囡改好中文名?祖藍笑謂未諗好:「可能最後好求其改一個,都係自己諗,最緊要唔好畀人改到花名。」

    (on.cc)

    SHARE