【自小被父母抛棄 姊兼母職】Hana菊梓喬:幻想唔到有父母嘅感覺會係點

    歌手菊梓喬(Hana)於前晚喺勁歌金曲頒獎禮連勇奪六個大獎,包括首奪「最受歡迎女歌星」、「勁歌金曲唱片銷量大獎」、三首歌奪「勁歌金曲獎」及「最受歡迎網絡歌星」,成為全晚大贏家。

    不少劇集主題曲、插曲同片尾曲,Hana亦有份參與,當中大受好評的劇集《跳躍生命線》插曲《但願人長久》亦相當受歡迎。

    Hana當時以30歲之齡闖樂壇,入行短短兩年火速成為樂壇知名女歌手。

    曾經借歌《七歲》細說悽慘童年。接受訪問時坦言自小父母離異,並於她13歲時因為私人原因先後遺棄了自己和妹妹。當時年紀小小的Hana頓失依靠,連基本生活都有困難,一度要停學,要社工幫助下維持生活,其後要打工賺外快。

    重提兩姊妹的辛酸日子,HANA忍不住雙眼通紅說:「試過冇錢食飯暈低咗喺條街度,嗰陣時好想讀書,但有錢都會畀咗阿妹讀先,一個公仔麵都要分兩日食,依段時間都維持咗好幾年。」

    而Hana於中學時代更被同學排擠及欺凌,最後索性輟學出嚟社會工作,姊兼母職賺錢養妹妹,有指她打過至少二十份工,包括美容院做學徒、餐廳洗碗等等,非常悽慘!

    長大後,她一直沒有放棄尋找親生父母,惜重遇時卻發現他們已各自組織了新家庭,更視她們兩姊妹如同陌路人。

    Hana憶起跟父母見面的一刻,再次心痛地說:「佢哋話無論依家佢哋嘅家人點樣都與我無關。我從來都冇感受過有爸爸、媽媽嘅感覺,幻想唔到有父母嘅感覺會係點。」

    雖然多年缺乏家庭溫暖,HANA坦言從沒有怪責父母,亦無影響到日後組織家庭的想法,只是仍未遇到真命天子。提到《七歲》講述想回到童年,她直言只想透過歌曲讓大家知道幸福不是必然:「以為父母生你出嚟就一定要照顧你?唔係㗎!」

    身世坎坷的Hana又不時受「多齒症」困擾,早前病情更一度復發,她講:「我上面啲牙肉腫晒,因為生牙,佢生完一隻就會自己甩,會keep住生一年左右,但啲牙唔係普通牙,係好似殭屍牙,係一條條柱,不過真係會痛。(有冇得醫?)冇得醫,好似十萬個人就有一個人係咁,醫生話冇特別原因點解會有呢個病。」故只能食粥及流質食物。

    如今在事業上終於吐氣揚眉,由樂壇新人成為最受歡迎女歌手,變身劇集歌后,可謂苦盡甘來!

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / facebook / on.cc)

    SHARE