【會唔會效法好姊妹李亞男?】佗B岑麗香不慎…

    佗緊B嘅靚媽岑麗香(香香)、陳凱琳(Grace)到沙田出席活動,香香身穿紅色低胸裙,懷胎六個月的她腳踏4吋高踭鞋。

    她又指跟Grace兩個大肚婆出席活動有很多話題:「例如會好易攰,廁所都要去多啲。」

    對於王祖藍拍攝內地真人騷節目時直播太太李亞男生B,問香香會否效法?

    她說:「我又未必,比較怕醜,不過我抱咗佢哋個BB,超得意,其實兩個都似,唔係唔似祖藍,祖藍五官縮細咗原來好靚!輪廓就似亞男。」


    香香又表示這段懷孕時間令她成長不少:「自己一向好怕曱甴,不過最近見到,我就諗、唔可以再係咁!我將來要照顧小朋友,於是我一手揸住紙巾拍落去殺咗小強,之後要再勇敢啲!(老公強強係咪都成長咗?)」

    「佢都有做research,諗買咩會令我同BB舒服啲。( 有冇趁機使盡老公?)間唔中啦!都係身邊朋友叫咋!不過我都唔想咁公主,朋友叫我減少啲運動量,但我唔想淨係坐喺度,都想自己郁多啲。」
    相關圖片

    另外,穿著4吋高踭鞋的香香上台時更不慎拗一拗,司儀陳安立即叫她要小心!

    講到香香險些仆親,她笑言:「我覺得冇呀。(有冇問准老公?)都係一個鐘啫!一落台就換拖鞋。」

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE