【Brendan比同齡小朋友…】胡杏兒甜到入心

    藝人胡杏兒同老公喺2015年拉埋天窗,婚後誕下囝囝Brendan,佢時不時都會喺IG曬下一家三口嘅溫馨日常,真係好Sweet!

    杏兒透露兒子Brendan現時15個月大,她坦言見到對方一天一天長大,心情矛盾:「見到佢每日長大,當然好感恩,但又會唔捨得佢大得太快,希望可以抽多啲時間陪囝囝,因為好怕錯過佢每個『第一次』,好想親眼去見證呢啲重要時刻!」

    最近囝囝開始牙牙學語,當第一次聽到Brendan叫「媽媽」時,杏兒形容甜到入心,有種被融化了的感覺:「依家佢識得叫『媽媽』、『婆婆』、『爹爹』,每次看見任何動物就會發出『咆』聲,而喺書上面見到食物,佢會分辨得到叫『mum mum』,可能食物對佢嚟講比較重要。」她又指覺得囝囝頗為醒目,連朋友都讚Brendan比同齡的小朋友更醒,又指囝囝至今未試過病倒。

    另外,杏兒又回想起Brendan出世前,她跟老公Philip商量過對囝囝的管教方式,曾言要共同當嚴厲的角色,但與囝囝相處後,杏兒被老公指是家中最寵囝囝的一個,不過杏兒卻堅定地表示:「我暫時的角色係『白色』(較温柔、仁慈),因為囝囝仲細,就算鬧佢,佢都未必明白,要慢慢教佢,所以我會暫時先做『灰色』(中庸)嘅角色。不過我同老公有共識,依家會慢慢地向囝囝灌輸待人接物、禮貌等基本要教嘅嘢。」

    杏兒坦言自己很幸運,身邊有老公、奶奶幫忙湊囝囝,自己當了一年媽媽會打70分給自己,仍然有進步的空間;而上次給了老公99分,經過一年經驗累積,他已經成為了「100分爸爸」!

    自Brendan出世後,為家庭帶來不少歡樂,杏兒揚言:「希望可以生多一個,其實生完Brendan後覺得小朋友真係好可愛,隨住年齡增長,都希望快啲生多個,等囝囝有弟弟或者妹妹,如果只係得佢一個會好寂寞,所以我哋會好好努力!」

    杏兒早前為奶粉品牌拍廣告,與童星演對手戲。拍攝廣告當日,埋位前杏兒先與小演員培養感情,今次是兩人再度合作拍廣告,默契更勝上一次,期間杏兒不停陪他玩,更準備了小禮物氹對方,令小男孩不時主動拖着杏兒的手,更主動獻吻。而杏兒的老公更帶同Brendan低調探班,親身到現場支持老婆,為杏兒製造小驚喜,相當體貼!

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE