【大批觀衆話接受唔到】角色大受歡迎 宣佈離開《愛回家》

    無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》播足兩年,收視持續上升,甚至跑贏好多黃金檔期劇集,齋睇1月1日嗰集收視突破30點,就知呢套劇有幾受歡迎,當中唔少參與嘅演員因為咁爆紅,好似「博士」馬貫東同「Mandy」謝芷倫就係其中之一,呢對情侶檔大受網民歡迎!

    不過大家都唔會再見到呢對人喺《愛回家》出現,因為佢哋宣布要離開劇組一段長時間。唔少網民得知呢個消息都話晴天霹靂嗌接受唔到!

    其實睇番之前嘅劇情鋪排都有迹可尋,之前講到Mandy幫大小姐頂罪喺「橙不忍島」坐監,加埋上年9月一個宣傳活動,布景板竟然冇咗算得上重戲份嘅Mandy個名,就已經有網民推斷佢要消失。

    琴晚劇情講到Mandy放監就去咗英國讀法律,博士決定赴英陪佢就向「熊樹根」劉丹辭職,就係咁呢對正式消失。

    謝芷倫喺社交網留言多謝網民一直以來嘅支持話:「我會盡快學成歸來!我衷心多謝你們每一位的支持。❤」

    之前《愛.回家之開心速遞》宣傳活動上已經無名無樣,加埋劇情講到Mandy坐監,當時唔少人已經估到佢將會離開劇組,大叫不捨!

    而「秦博思」馬貫東亦有留言:「《愛回家》帶給我許多許多,除了寶貴的演藝經驗,還認識到一班好有愛的『家人』。台前每一位前輩、演員和幕後每一位工作人員的教導、包容、支持和鼓勵令我獲益匪淺,十分感恩。每天努力學習,每天進一小步。今天短暫離開,願在不久的將來會呈現一個更好的馬貫東回來這個家。」

    好多網民留言話唔拾得之餘,都話唔明編劇點解要寫佢哋消失嘅劇情咁趕,放監都可以結埋婚先至去讀書,會好過依家咁安排,網民仲話希望真係好似佢哋所講,會好快再見佢哋喺《愛回家》出現。

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE