【難怪周杰倫媽媽都咁Like】昆凌一句話令網民大讚

    台灣天王周杰倫(周董)同老婆昆凌結婚後育有女兒小周周(Hathaway)和兒子Romeo,家庭生活幸福美滿,自從周董開了IG後,雙方也常在社交網上互動。

    ▲▼昆凌和周杰倫感情要好,至今仍如熱戀情侶。(圖/翻攝自昆凌Instagram)▲昆凌始終小心保護兒女長相。(圖/翻攝自昆凌Instagram)

    早排先一齊去澳洲過年,原來鏡頭一轉,佢哋已經飛咗去地球嘅另一面,去咗意大利嘅佛羅倫斯。

    呢日周董兩公婆喺差唔多時間分別貼相上Instagram,都係喺當地著名景點老橋(Ponte Vecchio)取景,周董嗰張簡單啲,只係佢挨喺橋邊,chok個型pose就交課。

    至於昆凌就闊佬啲,一po貼3相,分別有佢坐喺橋邊,又有佢挨住,仲有唔同角度取景,唔知呢啲係周董嘅心意,定係昆凌嘅要求。

    周董以英語留言話自己啱啱到達當地,兩公婆都只係打咗個卡,相中唔見周家一對小姊弟「小周周」Hathaway同「小小周」Romeo嘅身影,莫非係周董兩公婆撇低一對仔女去拍拖?另外,喺周董個限時動態度,有佢自駕期間嘅短片,仲拍拍吓街景再拍埋坐喺副駕駛座嘅昆凌,不過,駕駛期間用手機,始終好似唔係咁安全喎……

     

    兩個人咁閃之外,其實昆凌同奶奶嘅關係都相當好!近來周董曬出周媽媽的全身照,昆凌親自留言,雖然僅有短短一句話,卻仍瞬間讓私底下的婆媳關係現形,大獲網民好評。

    周杰倫日前喺IG一連曬出多張照片,分享媽媽葉惠美的時尚穿搭。相中周媽媽戴著黑色帽子,將手插進口袋,對著鏡頭擺出專業POSE和酷帥表情,引來不少網民大讚:「周媽媽一定是史上最潮的媽咪了」、「周媽媽真酷」。

     不過最引人注意的是身為新抱的昆凌親自留言:「媽媽就是潮!」雖然只有短短5個字,嘴甜誇讚婆婆的貼心舉動,卻也凸顯了婆媳之間和樂的互動與關係,意外掀起一陣熱議,也難怪周杰倫結婚前就曾說,「以前我媽都關心我,現在都關心她,早就認定她是媳婦。」

    ▲昆凌嘴甜誇讚婆婆(紅框處)。(圖/翻攝自周杰倫IG)

    事實上,懂禮貌又孝順的昆凌,很得婆婆歡心,嫁給周杰倫時雖然才22歲,但很貼心且沒有嬌氣,另外,因為周家保護隱私權的關係從不請傭人,因此昆凌婚後跟著周媽學打理家務、下廚,也會陪著上教會做禮拜,相當乖巧。

    (綜合報道)

    SHARE