【歐陽震華胡杏兒馬國明等力撐】康華好多謝佘詩曼:都真係好唔好意思

    於娛圈人緣極好的康華獲多位藝人朋友現身支持,包括無綫高層樂易玲、金牌監製梅小青、陳煒、姜皓文、陳慧珊、湯鎮業、阮兆祥、張文慈、謝雪心、梁靖琪、湯盈盈、譚小環夫婦等,高朋滿座!

    而薛家燕、苗僑偉、佘詩曼、鄭丹瑞、馬國明與女友黃心穎、胡杏兒、吳卓羲、黃宗澤、徐子珊、吳啟華、唐文龍、劉心悠、陳浩民、歐陽震華及鄭浩男等亦有拍片祝賀,為康華出道打了一枝強心針!

    演而優則唱的康華今日以歌手身分舉行唱片公司簽約儀式及新歌《拼火花》MV首播發布會,宣布以47歲之齡闖入樂壇。

    康華受訪時自言非常開心又感動,因為意想不到有咁多好友現身撐場,更不禁喜極而泣:「有好多都係要度期抽時間嚟,之後仲要開工。」

    問到做新人的感覺?她自嘲是「樂壇老新人」:「感覺都幾奇怪,我今日都係第一次睇MV嘅完整版,尋晚緊張都失眠,依家都開緊4部戲都好忙,又要理呢個發布會有冇人嚟,真係好多謝佢哋(朋友),估唔到自己人緣咁好,平時做人真係要心地好。」

    講到今次有多位好友力撐,康華首先點名要多謝佘詩曼,大爆對方自掏腰包再幫自己拍攝Poster,更借出私伙衫擔任造型師:「Poster上面件背心係佢借畀我,佢幫我搵晒資料,其實我影咗一輯海報,畀佢睇諗住問吓意見,點知佢話個感覺似失戀,就叫我重新影過,但我冇咁大Budget,佢就即刻問我邊日得,搵埋啲Crew、化妝師、設計師幫我再影,都真係好唔好意思,佢真係好熱心幫我,今日呢套衫都係佢襯。(知唔知重拍用咗幾多錢?)真係唔好意思問,之後我會買番份貴重嘅禮物畀佢、多謝佢。」

    她又提到歐陽震華都有不時跟進新歌的製作進度:「佢聽完會畀意見,之後再同監製整過,又會問我個Look點樣。(請佢哋食飯多謝?)唔止食飯,如果我有能力幫到佢哋做任何嘢,都會赴湯蹈火,今世做唔到,下世都會幫佢哋做番啲嘢,會珍惜佢哋!」問到有給父母聽過新歌?她說:「媽媽聽咗,爸爸耳仔唔係咁好,等佢有精神再畀佢聽。」之後會再出歌?她笑話如果今次新歌反應好,或者於年底「添食」。

    正趕拍《法證先鋒IV》的藝人陳煒凌晨收工後亦抽時間出席發布會撐場,她自爆雖然跟康華是「情敵」,但都會落力撐:「係喺劇中同佢係由好朋友變情敵,都同佢合作過好多次,佢都有畀我聽首新歌,係好喜慶又開心,好啱過年去登台,希望佢豬籠入水!」又大讚對方可塑性強,唱歌、跳舞都好「耍家」:「同我本身識嘅佢好唔同,佢國語Rap嗰把聲係唔認得,唱番廣東話就認得。(平時片場有聽佢唱歌?)都有,未埋位佢會練聲。」

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE