【曾經歷婚姻失敗】阿Sa激罕講:呢個承諾係包含好多嘢

    蔡卓妍(Sa)由以前少女跳跳紮形象,配合風趣可人演繹多部作品,直至近幾年開始,Sa開始轉型走熟女路線,早年曾接拍《雛妓》,獲提名金像獎影后,最近Sa喺新片《非分熟女》中,演出十分破格,不過Sa表示男友石恆聰唔會介意。

    Sa飾演嘅小敏,有性障礙問題,結婚4年仍然係處女,老公(吳浩康飾演)忍受唔到冇性生活,最終選擇同小敏離婚,之後小敏遇上由法國返港嘅廚師家豪(吳慷仁飾演),因為家豪嘅出現,令小敏鼓起勇氣跳出框框,尋回自己靈與慾!

    雖指香港人思想開放,但實際上,講到性問題,大多數人都難以啟齒,唔敢正視問題,這正正是小敏內心世界,如果有呢方面嘅問題,Sa又會唔會收收埋埋﹖Sa話:「小敏面對愛情、家庭、工作,成個環境畀佢好多壓力,令到佢有口難言,其實我覺得幾反映到社會嘅人,唔係淨係小敏嗰種遭遇,有好多大家好想爭取嘅嘢,但因為種種原因,會懷疑應唔應該出聲,我諗大家會有呢個共鳴,應該安分去生活,定係非分一啲想法。」

    今次嘅角色較為沉重,喺片場,要唔要收埋自己培養情緒?有冇帶住唔開心嘅情緒收工?Sa表示:「呢個角色同我本身係幾相反,基本上同導演傾劇本嘅時候,佢都叫我演一個同我自己相反嘅你就得,所以對於我嚟講,又唔係話幾大難度,我只要想像一個我平時唔會咁樣嘅我;呢幾年,我拍嘅戲同以前好唔同,由《雛妓》開始打後,唔同嘅地方在於自己點樣去揣摩角色,點樣去理解劇本,我覺得O依家同以前唔一樣,O依家一睇就會知道自己應該點去演,人係需要經歷,O依家處理角色係容易咗。」

    今次Sa喺《非分熟女 》中,有好多大膽場面,當中被戲中老公吳浩康摸胸兼摸下體,佢哋相識多年,拍攝時有冇尷尬?Sa笑住話:「我係黐晒嘢架,黐到好厚架,所以係零感覺,我諗吳浩康都係掂到啲好硬嘅嘢。」其實拍攝呢類場面,男演員反而緊張過女演員,Sa話:「係呀,佢幾緊張,拍嘅時候,佢出晒汗,有時係要cut機,抹完汗再嚟過。」

    提到Sa同吳慷仁喺廚房全裸做愛嘅一幕最為激烈,Sa話:「有遮到架,呢套係一套戲,大家唔需要太過焦點,我好欣賞吳慷仁,佢好有心地要成為一個好好嘅演員,所以佢乜都嘗試,每一日都會傾劇本,研究點樣拍得順利啲,因為嗰啲動作戲都幾難拍,因為又要就鏡頭,呢場戲拍咗一日,但之前有日放假,我哋係特登返片場試機位,嗰日又一日。」講到事前溝通,Sa認為最重要係互相信任,雖然同吳慷仁第一次見,但Sa大讚對方好gentlemen。回想呢場戲,Sa坦言覺得拍得好辛苦:「喺鏡頭前面睇,兩個好似好自娛,但其實好辛苦,首先嗰張枱係好凍、好硬,跟住現場仲有10幾個人,喺心態上要高度集中,如果唔集中,好可能就要NG,好彩我哋呢場一take過。」

    同吳慷仁拍呢場戲,有冇同男友石恆聰備案﹖Sa話:「佢好free,因為佢喺外國長大,同埋佢好鍾意睇戲,佢睇戲睇得仲多過我。」每次睇完戲,男友有咩評語﹖Sa笑指:「呢啲唔使叫,自動波啦!」畀唔畀男友探班﹖Sa好大方咁話:「佢要嚟咪嚟囉!冇所謂,拍戲之嘛,我拍戲成功與否,都冇乜所謂,現階段係幾舒服,就算部戲得唔得,唔會對我有好大影響,所以我好自由地選擇我嘅劇本,好自由地拍唔同嘅戲。」

    對於有影評大讚Sa嘅演技相比起《雛妓》有進步,問到有冇信心角逐今年金像獎影后?Sa處之泰然咁話:「我覺得O依家係好舒服嘅狀態,一套戲成唔成功唔係一個人,最重要係自己盡咗力,唔好輸個人,O依家比較得心應手去處理角色,心態好重要,如果畀好大壓力自己,又或者好有目的地去做所有嘢,你會好痛苦,而且唔會做得好,你一定要最relax先做到最好嘅嘢。」

    Sa同男友石恆聰拍拖年幾,時不時就被傳出婚訊,不過向來對感情事以低調態度處理嘅Sa,就以「唔係事實,所以唔回應!」嚟應付傳媒,事實上,Sa直言現階段未有計劃過。係咪想事業有所成就,得到影后一獎先諗人生另一個階段﹖Sa話:「唔關所有嘢事,到時個天會話畀你聽,你要行邊一步,暫時處於好開心嘅狀態。」

    人漸大,思想成熟咗,諗法會深層次,再加上經歷上一段婚姻失敗,從而令Sa對婚姻有唔同睇法:「我以前試過好衝動,所以我O依家會更加覺得,婚姻真係一個承諾,呢個承諾係包含好多嘢,唔係話O依家好開心,兩個人我愛你你愛我,就去做一樣嘢,有好多嘢要砌好晒先,我覺得一定要計劃好先可以行呢一步,暫時處於我好開心,佢好開心,大家相處好舒服嘅狀態。」

    提到好姊妹阿嬌結婚當晚,佢親手將花球送到Sa手上,似乎阿嬌心急過Sa﹖Sa笑住指:「一個祝福啫,佢送個花球畀我之後,我今年拍咗4套電影,有3套都要着婚紗,唔緊要,拍戲啫!其實我都唔急,都唔知大家急乜嘢,問個天啦!」

    (Apple daily)

    SHARE