【兩個月減20磅】靚靚袁詠儀:以前都係幸福肥

    女星袁詠儀(靚靚)現身其主演電影《家和萬事驚》的首映,見她比之前消瘦不少。

    她解釋去年接了一套劇需要先瘦後肥,所以為此減肥:「但因為某啲政策問題,一直未開拍,我又唔敢肥番,不過大家見我瘦咗都話幾好。」

    她透露花了近兩個月時間,靠運動及食營養餐減了十五至二十磅:「有一段時間仲瘦,但有啲乾,唔好睇,所以我肥番少少。」

    問到開拍的話,要增肥幾多?她說:「前期越瘦,後面就唔使咁肥,我為咗唔好咁肥,所以就要咁瘦,我估之後都要肥番二十磅,好似以前咁。我以前都係幸福肥,唔係真係好肥。(你呢世都係幸福肥。)我呢世都係幸福得唔得?以前冇動力減肥,而且又冇人嫌我肥。依家老公(張智霖)好大壓力,佢以前唔覺自己肥,但依家好多人見到我哋都會話你老婆就瘦咗好多,你就⋯⋯(怕你瘦咗有第二春?)好少會發生喺我身上。」

    問到靚靚瘦了後,可有獲老公稱讚?她直言:「佢冇乜點講,佢話瘦咗影相好睇啲,佢好少講,但從佢癡望我嘅眼神我睇得出。」靚靚稱現時仍有接其他工作,未有被嫌太瘦,反而個個都讚她狀態好,希望可以一直保持這個狀態。


    另外,靚靚在台上講到住屋問題,被問到將來會否為小朋友畀首期買樓?靚靚坦言自己有所準備,但最好當然是他們能自食其力:「有需要就會適當咁幫,如果幫晒佢哋諗,佢就會好癈,我唔想咁。」

    (on.cc)

    SHARE