【康華開心佢都開心】佘詩曼:少少心意啫!

    藝人佘詩曼(阿佘)、菊梓喬及堪輿學家李丞責到跑馬地馬場出席記者會,李丞責表示新一年穿金銀白較旺,碰巧阿佘穿了銀色bling bling鞋。

    阿佘希望可以夠旺氣贏3T,她說:「希望有運行,都好耐冇中過馬。(想贏1億2000萬?)咁貪心嘅?希望發小新年財啦!都未試過年初三赤口咁多人約我,因為佢哋知我今年會入馬場,個個都問我攞tips,但我冇咩tips嘅,希望帶到運氣畀佢哋。(有冇諗過做馬主?)都有嘅,但唔係咁易,又要抽,而且我追求完美,要搵一匹真係好鍾意嘅,身形要好流線型。

    (擇偶都要完美?)我諗係喇!身形唔一定嘅,但喺我心目中要完美,內外都要。(搵師傅贈兩句催旺姻緣?)順其自然啦!(擺桃花陣?)得唔得㗎?努力啲靠自己啦!我相信努力會成功,無論係事業抑或各方面。」


    講到康華舉行新碟發布會時感激阿佘出錢又出力,並為她諗造型(相關新聞:https://goo.gl/S7bF2j),阿佘話:「少少心意啫!佢之前畀我睇海報,我覺得造型唔襯佢隻歌,我就話咁辛苦做隻歌唔好浪費,咁啱有幾個鐘大家得閒,就做咗呢件事,佢開心我都開心。(你哋識咗幾耐?)以前一齊拍過幾套劇。(會唔會一齊唱番首?)邊度夠佢唱!佢Rap喎!(平時有一齊唱K?)都有嘅,都係玩啫!依家佢係職業。」

    阿佘真係好好啊!希望佢快啲搵到佢嘅Mr Right啦~

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE