【同阿佘係緣分注定】周家怡:唔會同一個香港小姐比

    入行22年的藝人周家怡,曾參演超過90部影視作品,被公認為「好戲王」在「娘家」無綫以劇集《火舞黃沙》中飾演「茅小琴」和《花花世界花家姐》的「哈皎皎」為人熟悉,演技獲得認同,惟她未能「遇上對的時間」,之後她由無綫到香港電視(遇上香港電視不獲發牌的低潮)再到ViuTV,演藝路途並不平坦,家怡卻認為有經歷才是人生、有苦才有甜:「自己比上不足、比下有餘啦,崎嶇都係一個過程,係個好嘅人生經歷,對演戲都有幫助,太順又好難演啲有經歷嘅角色。」

    家怡無悔過往在「娘家」所過的日子,視為磨練,同時亦令她珍惜往後每一個機會:「以前細個唔會諗咁多,一路有劇拍維持到生計就得,加上當時喺入面朋友多,又學到嘢,只要盡力做就唔怕冇收入。」

    提到好姊妹佘詩曼一出道就擔正當女一,去年更憑內地劇《延禧攻略》再度爆紅兼開拓內地市場,家怡從來不會「人比人」:「我從來冇呢個諗法,唔會覺得自己會有機會做主角,更加唔會同一個香港小姐比,大家個距離好遠,但我同阿佘係緣分注定,特別投契,一世都係好姊妹,大家一直互相支持。」

    不過,機會總是留給有準備的人,早前她在電影《無雙》中飾演「何蔚藍」督察,獲導演莊文強力讚兼推薦予英皇老闆楊受成,家怡說:「呢套戲成功係靠成個團隊嘅合作,感謝導演嘅推薦,希望可以同楊生有多啲合作。」

    (on.cc)

    SHARE