【仲有個幾月就卸貨】影靚靚孕照:有時個肚會變咗形

    去年4月結婚,同年10月宣佈懷孕5個月,預產期喺今年3月。距離「卸貨」仲有一個多月,準媽媽見行動仲輕鬆,日前就孖老公去影咗大肚寫真留念。

    Grace今日喺社交網分享咗美麗孕照,兩夫妻都着住白色衫,好有清純感覺。佢留言:「Can’t wait to meet this little person who is half me and half the one I love.(心急想見這小人兒,他/她是一半的我,一半我愛的人)」

    Grace着住喱士裝好性感,佢話懷孕直至o依家為止,佢只係重咗18磅,以佢8個多月計,個肚唔算好大。

    07年亞姐冠軍張珮汶(Grace,前名張家瑩)今日回覆《蘋果》時話:「其實之前一直都好驚影唔到大肚相㗎,一係驚自己handle唔到,二係怕BB會趕出世…最後總算成功咗。當日我影一陣,又要抖一陣,BB好興奮,一路踢,所以有時個肚會變咗形。我現在踏入34周,希望BB至少37周才出世,所以最近大部分時間都係喺屋企休息。」不過Grace對腹中磈肉性別,繼續保持神秘唔講。

    (apple daily)

    SHARE