【豹哥單立文正式登6】特別嘉賓現身:侯賽因嘅外表,但擁有溫暖嘅心

    Happy Birthday「豹哥」單立文!勞工及福利局局長羅致光早前指在香港60歲才算是中年,而豹哥昨日剛踏入中年,昨晚與《愛.回家》一班演員劉丹、呂慧儀、蘇韻姿、湯盈盈等一齊慶祝「登六」生日派對。

     

    豹哥一口氣收了六個大蛋糕,現場還有製作了Q版豹哥公仔,穿着一條superman三角褲,手手腳腳可以郁,十分搞笑。

    見豹哥雖然已經60歲,但就好似食了防腐劑一樣,無論樣貌和心境依然好年輕,見他在場內滿場飛,與賓客跳勁舞,又攬實豹嫂胡蓓蔚錫錫兼一齊切蛋糕,非常恩愛。

     

     

     

     

     

    阿Sa蔡卓妍都有現身出席,還在IG貼大合照,並留言﹕「一入行,由第一個Twins演唱會開始到打後咁多個演唱會,佢都有參與,無論最快樂,定係最傷心嘅時候,佢都陪住我哋。雖然有侯賽因嘅外表,但係擁有一顆溫暖嘅心。豹爺,生日快樂,希望你同豹嫂身體健康,好人繼續被世界溫柔以待@palsinn @paisleyhu#亂入愛回家#我見到叉燒炳#好開心#最慘打敗仗#一杯酒都冇飲過」。

    而「胡說八道」姚子羚亦有留言﹕「聽講呢位BB今日登六呀!#人不selfie枉少年 #豹哥登六#keep得幾好。」

     

     

     

     

    (appledaily)

    SHARE