【原來大仔都會試】陳豪:舉起三個仔女都好Easy

    藝人陳豪及陳爽到中環出席保健產品發布會,已為父母的兩人相當注重健康,已有三名子女的陳豪坦言,入行至今精力明顯有很大變化,他笑指:「被三隻馬騮仔損耗最多,另一樣係記憶力,以往過目不忘,現在要花多兩分鐘時間記劇本。」

    陳豪又透露近年經常運動和關注營養,體能比以前更佳:「畀張繼聰影響咗我做體能,唔止係肌肉,仲有心臟,仲有要注意自己食啲咩,夠唔夠瞓,以前好怕凍,要着十件衫,依家一件Tee就夠。」

    他笑言跟三位仔女玩耍都不會氣喘:「一次舉起兩個冇問題,三個都好Easy,一個都30磅㗎!」

    他又表示會跟兒子分享飲食注意事項,大仔亦會試他的蛋白粉:「平時都會計住啲卡路里,唔會食太多,中國人好鍾意食飯,成日要食得飽,但係多餘嘅飯就係會變肥胖。(你係咪想有120歲?)我梗係想過百,可以陪啲仔女耐啲,睇住佢哋生啲孫。」

    陳豪與陳爽討論健康飲食期間,身為海味店老闆娘的陳爽即推薦對方食花膠。

    陳豪笑言其太太陳茵媺有經常幫襯。

    陳爽又說:「我自己都貪靚,想由內靚到外,所以最近都多咗運動,第一次做瑜伽,夏天就嚟,希望未熱就可以減肥減走鬼祟肉,希望keep到一星期兩次。」

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE