【皇帝都冇面畀】陳敏之:搞到有少少縱壞咗佢

    「靚媽」陳敏之早前拍攝保健產品廣告,敏之本身有一個2歲多的囝囝雷子樂,幸好她平時湊仔都親力親為,所以就算拍攝期間遇上小朋友扭計,對她來說「冇難度」。

    敏之笑說:「同小朋友拍嘢最怕佢哋易肚仔餓同眼瞓,不過今次合作嘅小朋友Day Day已經好乖,佢好鍾意食嘢,我專登買咗好大袋零食,我出殺手鐧餵糖氹佢,又扮鬼臉氹佢開心。」

    敏之笑言氹小朋友比氹老公更高難度:「小朋友如果眼瞓肚餓,皇帝都冇面畀!反而氹我老公好簡單,基本上一齊食餐飯、睇場戲已經好開心,可能平時太忙,所以更珍惜拍拖時間。」

    提到囝囝子樂,敏之表示他即將入學,現階段與老公學習調節,不會過份溺愛兒子:「可能我成日出咗去做嘢,覺得好內疚,返到屋企就要做慈母,乜都Say Yes,搞到有少少縱壞咗佢!」

    至於會否與囝囝一齊拍廣告,她說:「當然想喇,當係我哋兩母子留念,但係最怕佢一埋位就搞亂檔。」

    (apple daily)

    SHARE