【問到BB係咪未夠3個月怕小器】阿嬌咁樣答

    38歲的鍾欣潼(阿嬌)自從去年跟賴弘國婚後,外界一直關心他們的造人大計…

    日前阿嬌於大陸長沙出席活動時,身型頗爲臃腫,穿上超鬆身衫,被指肚凸凸孕味濃,疑似有喜,更被指用鬆身衫遮孕肚…

    (相關新聞:https://goo.gl/bhJFH7

    有喜傳聞鬧得熱烘烘,甚至有不少網民都已經向阿嬌送祝福,希望她和老公賴弘國能生一個漂亮寶寶。

    她昨日到中環出席活動時,繼續穿上鬆身連身裙,並否認懷孕傳聞,稱只是身形發褔:「冇呀,減肥都要時間,畀啲時間我,而家開始減緊,不過唔係一時三刻減到。」更直言自己現在身形屬又肥又腫。

    問到是否BB未夠3個月怕小器?阿嬌沒好氣地說:「唔係呀,近來好忙要努力減。」問到實際造人大計?她稱要看緣份:「暫時唔係我哋計劃之中。」

    講到身邊人都很替他們心急,阿嬌稱:「我哋唔心急,淨係心急減肥,呢啲慢慢嚟啦。」

    又解釋在長沙被拍到疑似孕照原因:「張相係Fans影,嗰日喺長沙好凍,我冇執行李,淨係得件冷衫所以就照着。」言下之意是一場誤會。

    問到經常被傳懷孕,老公有何看法?阿嬌說:「真係反眼,佢聽到後有問我係咪要一齊做運動,其實佢同我都一齊肥,佢先係孕味濃。」

    然後又提到自己早前接受「雪卵」後成效不佳:「抽完好似冇抽過,抽得三粒,係好少嘅數量,而且唔會再考慮再抽因為好辛苦。」

     

     

     

    (綜合報道 / appledaily)

    SHARE