【笑得勁開心】李佳芯:呢個真係緣分

    視后李佳芯(Ali)到快餐店出席AlipayHK活動,問到她可覺得自己改啱名,能夠代言這個品牌帶挈賺錢?她笑言:「呢個真係緣分,其實呢個名係我自己改嘅,細個時都要有自己嘅英文名,我本身想叫Alice,但係覺得Alice Lee呢個名好普通,所以就改做Ali。(呢個名為你帶挈幾多錢?)都係咁啱,呢幾年啲作品都開心有人記得,互相合作都係件好事。」


    而問到她理財叻唔叻?她坦言:「以前好渣,股票都係跟人買,但依家就會知道要買磚頭,但我自己依家一舊都冇。(今年想唔想有買樓?)想啊,希望快啦,都有睇定啲,不過依家買都係用嚟投資,當然自住都得。(目標想買幾大嘅樓?)要求唔係咁高,可能千幾呎啦。」記者笑她要求不高,但就要千幾呎,她說:「我唔貪心㗎,不過依家都仲未買到,真係陰功。(你想買咩地區?)唔同階段想要唔同地區,依家就想要近返工嘅。」

    問到如果買樓可會問男友陳炳銓意見?她表示:「佢對投資比我更冇concept,仲渣過我。(會唔會同男友一齊合資買樓?)會嘅,不過覺得拍拖都係財政獨立好啲,但到結婚就梗係想叫佢出糧直接入落我度,不過拍拖就真係獨立好啲。」

    (on.cc)

    SHARE