【買樓獎勵單文柔】陳展鵬親自湊小豬比:第一日有少少問題

    剛榮升父親的藝人陳展鵬,今日於電視城為無綫新劇《唐人街》開工,拍攝一場路祭戲份,期間他突然消失一陣子,原來是於社交平台公布喜訊(相關新聞:https://bit.ly/2vgxBvA),雖然拍攝悲情場口,但鏡頭以外的他卻是非常風騷,更心情大靚受訪,大談剛為人父感受。

    他說:「今日復活節好開心,天氣好,又多演員,同埋公布囡囡出世。其實BB出世一星期,未改中文名,交畀太太(單文柔)同長輩去改,暫時稱呼佢為小豬比。(點解?)因為豬年出世,太太叫菲比,結合埋就叫小豬比,之前都想公布,但日日開工,太太生完又要休息,驚佢應付唔到傳媒,又要餵人奶,適應唔到節奏。」

    展鵬更指原定請來陪月,惟對方開工前去旅行,剛巧機場爆發麻疹,擔心陪月受感染,故為求安心,已着對方先驗身,結果有抗體才再到屋企開工,更說:「所以頭幾日我自己湊,有啲甩轆,囡囡非常之曳,因為唔可以話佢乖,第一日有少少問題,餵唔飽個女,佢又喊,換尿片又喊,包布包得唔好又喊,我最後上Youtube學點包,搞5、6個鐘之後又要開工,好在都叫順利。」

    談到太太生B過程,展鵬表示一直陪在太太身邊剪臍帶,更笑說:「唔剪會畀人拉,我唔想畀人起訴,男人都要做晒呢啲嘢,醫生好好,由太太打麻醉針開始就可以一直陪住佢。(見BB感動到喊?)我一直忙住安撫太太都好緊張,見太太打針好痛都心痛,當時有一刻諗,捱得咁辛苦不如唔好生,見佢咁痛又要開刀,個心好難受。(點獎勵太太?)一直都有,但佢好簡單,只要求我多啲陪佢就得。(買樓獎勵佢?)都會,都安排好,都有,唔買過兩年都買。(一家三口搬去新屋?)未決定,唔擺滿月酒,可能擺百日宴。(冇請假?)唔想影響劇組,惟有瞓少啲,好在太太生日通告唔係好密,有時唔好意思,有時拍嘢都會遲到半個鐘。」

    (on.cc)

    SHARE